IFPI pozdravio donošenje Strategije jedinstvenog digitalnog tržišta za EU

Strategija

Europska komisija 6. svibnja objavila je donošenje Strategije jedinstvenog digitalnog tržišta koja objedinjuje 16 različitih inicijativa sa zajedničkim ciljem unaprjeđenja europske e-trgovine, kao i jačanja digitalnog tržišta roba i usluga.

Svjetska diskografska udruga (IFPI) kratkim priopćenjem za javnost pozdravila je donesenu odluku ističući kako je glazbena industrija već razvila uspješno digitalno tržište licencirajući stotine servisa te nudeći veliki izbor potrošačima. Europski glazbeni sektor sadrži preko 200 digitalnih servisa putem kojih je građanima Europske unije na raspolaganju čak 43 milijuna snimaka.

Iz IFPI-a ističu kako digitalna glazbena industrija koja ulaže u umjetnike i nagrađuje ih zaslužuje uređeno tržište. Naglašavaju kako podržavaju napore Europske komisije koja ovom Strategijom pokušava osigurati najbolje poslovno okruženje za sve uključene. Strategija prepoznaje potrebu kontinuirane pomoći kreativnom sektoru u zaštiti njihovih prava unaprjeđujući prekograničnu suradnju. Obuhvaća niz ciljanih mjera koje će se provesti do kraja sljedeće godine, a temelji se na trima stupovima koji uključuju bolji pristup potrošača i poduzeća digitalnim dobrima i uslugama u cijeloj Europi, osiguravanje odgovarajućih ravnopravnih uvjeta koji pogoduju digitalnim mrežama i inovativnim uslugama te iskorištavanje punog potencijala rasta digitalnoga gospodarstva.

Nakon usvajanja Strategije, kasnije ove godine, slijede i prijedlozi zakona, između ostalog i Zakona o zaštiti autorskih i srodnih prava.

« | »