Glazbom do prodaje turističkih aranžmana?

PPL1

Uz sve veći trend online kupnje, britanski PPL proveo je istraživanje u turističkom sektoru da bi bolje razumjeli kako puštanje glazbe u poslovnicama može pomoći u poboljšanju cjelokupnog iskustva kupaca kao i utjecaj na ponašanje potrošača, produktivnost zaposlenika i prodaju.

Nacionalno istraživanje na više od 2.000 zaposlenika i klijenata vodeće agencije za organizaciju putovanja otkrilo je neke zanimljive rezultate:

  • Nevjerojatnih 99% zaposlenih složilo se kako bi klijenti bili sretniji ukoliko bi se puštala glazba u poslovnicam
  • 98% ima osjećaj da bi zbog glazbe bili produktivniji, motiviraniji i da bi se podiglo raspoloženje svih zaposlenika
  • Što se tiče maloprodaje u cjelini, 99% zaposlenika vjeruje kako trgovine koje puštaju glazbu imaju tendenciju biti moderniji i privlačnije mjesto za kupnju

Sa gledišta klijenta:

  • 66% se slaže kako glazba može ukloniti neugodnu tišinu prilikom kupovine turističkih aranžmana
  • 76% priznaje kako se osjeća opuštenije prilikom kupnje dok u prostoru svira glazba
  • 54% čak kaže kako ih kupovina u poslovnicama koje puštaju glazbu stavlja u turističko raspoloženje i povećava vjerojatnost da će se odlučiti za kupnju nekog aranžmana u odnosu na prostore u kojima se ne pušta glazba

Vise o cijelom istraživanju možete naći na linku ispod:

http://www.musicworksforyou.com/

« | »