Njemački glazbeni prihodi porasli u 2013., fizička prodaja zabilježila umjereni pad

bvmi_logo

Nakon pet godina smanjenja, njemačko tržište glazbene prodaje poraslo je u 2013. godini, stoji u izvještaju BVMI-ja (Njemačka asocijacija glazbene industrije) i Gfk. Prema procjenama, prihodi od fizičke i digitalne prodaje, ali i streaminga, povećani su za otprilike 1% na 1.45 milijardi eura.

Kao što je bilo i očekivano, digitalno tržište je raslo i to za 12%, dok je fizička prodaja ostala  iznenađujuće stabilna, s padom od samo 2%. Pojedinačni detalji svih aspekata prodaje bit će poznati početkom ožujka.

„Uspješna blagdanska sezona i velika potražnja za fizičkim fonogramima podržali su pozitivan razvoj u drugoj polovici godine. Strategije glazbene industrije i raznolikost opcija za slušanje glazbe su dobro prošle kod glazbenih fanova. Ipak, mi smo još uvijek na početku puta s mnogo nepoznanica – hoće li biti moguće imati održivi porast u budućnosti ne ovisi samo o naporima diskografskih kuća i glazbenih usluga, već i o ilegalnom korištenje glazbe na Internetu“, kaže dr. Florian Drücke, direktor BVMI-ja.

„Njemački glazbenici imaju veliki udio od ovog pozitivnog razvoja: sedam od deset najprodavanijih albuma 2013. od domaćih su izvođača. Ovo je velik uspjeh. Nova godina potvrđuje ovaj trend, a u aktualnih top 10 službene top liste nalaze se njemački izvođači poput Helene Fischer, Max Herre, Adel Tawil, Andrea Berg and Tim Bendzko“, zaključio je direktor Gfk dr. Mathias Gloth.

« | »